Maandje Dushi Korsou - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Katja Meering - WaarBenJij.nu Maandje Dushi Korsou - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Katja Meering - WaarBenJij.nu

Maandje Dushi Korsou

Blijf op de hoogte en volg Katja

19 September 2012 | Curaçao, Willemstad

Bon dia Dushi's,

Zit hier nu een dikke maand en bevalt me nog steeds hopi goed! Ben wel toe aan een wat kouder dagje, maar daar kan ik hier naar fluiten uiteraard.

Ja op stage gaat het over het algemeen wel goed.. Merk wel dat ik beter met een kater of moeheid bij de Jumbo rond kan huppelen in plaats van op kantoor te zitten en naar een scherm staren.. Dat is echt een zwaar leven :P

Vandaag beetje paniek in de tent want Koen had een open bakje Noodles, en dit bedrijf heeft beetje last van mieren dus voor we het wisten liepen ze OVERAL.. Maar we hebben ze plat gegooid met afwasmiddel dus daar zijn ze in aan het verdrinken nu :P

Ook ben ik er langzaam achter aan het komen dat een kantoorbaan niet helemaal voor me weggelegd is. Merk dat ik te actief ben om 5 dagen in de week, 8u per dag op men kont te zitten, misschien later een 50/50 baantje?

Nou qua stappen heb ik weer het één en ander meegemaakt. Heb eindelijk in een Loko bus gezeten :D.. Een kleine uitleg voor de mensen die denken huhh,, wa da :P.. Nou de loko bus is een Amerikaanse schoolbus zonder ramen en keiharde muziek die 2u door de straten van Curaçao rijdt. Helemaal geweldig.. Vier huisgenoten hadden dit geregeld, dus uiteindelijk gingen we met 55 huisgenoten die bus in met een hoop alcohol. Helemaal top! Daarna nog diehard doorgegaan naar Bermuda voor het volgende feestje, dit keer geen VIP of bekende DJ maar heb me prima vermaakt :)

Afgelopen zaterdag voor het eerst naar het beroemde Goud & Fout feestje op Mambo Beach geweest. Helaas vond ik dit een tegenvaller, maar door de alchohol ben ik iets langer blijven hangen dan ik eigenlijk wou dus het resultaat was een 'kleine' kater een dag later en dat terwijl ik bezoek kreeg van ome Frans, beetje zonde voor hem omdat ik de 1e paar uur natuurlijk geen reet waard was en weinig te vertellen had.

Men week bestaat voornamelijk uit 5 dagen stage, paar avondjes salsa en een avondje Bermuda en avondje Wet & Wild, zo zien mijn weken er op dit moment uit.. Helemaal niet vervelend ofzo ;)

Voor de mensen die zo aardig willen zijn me een kaartje te sturen in plaats van Facebookberichten of Appjes,, dat kan naar het volgende adres:

Wereldstage Curaçao
Scharlooweg 75
Willemstad, Curaçao

Ze mailen me wanneer er post is voor me ;) en nee mensen, ze hebben op Cura geen postcodes dus niet in paniek raken haha..

Nou dit was weer een klein verhaaltje.. Geen idee wanneer de volgende zal zijn..

Ayooo xx

  • 19 September 2012 - 18:27

    Mams:

    ik wou dat ik al daar was, ben toe aan wat zon, en morgen zal ik een kaartje sturen xxxxxxxx

  • 19 September 2012 - 19:28

    Katja:

    Echtttttt :D:D ohh ja geen idee of die aankomen hoor!! Geen idee waar die rotte brievenbus is.. Ik moet ook beginnen met kaartjes sturen maar ben te lui om iets te kopen of whatever dus zat eraan te denken om het via Greetz te doen, komt toch op hetzelfde neer qua geld..

    xxx

  • 20 September 2012 - 07:41

    Rachel Raafs:

    hallo katja het was weer enig om te lezen geniet er elke keer wel van van je leuke verhaal ik wacht alweer op de volgende
    gr rachel en martin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Katja

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 50954

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2012 - 28 Januari 2013

Stage Curaçao

28 Oktober 2009 - 22 Februari 2010

Katja naar Dushi Korsou!

Landen bezocht: