Spanningggggg!! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Katja Meering - WaarBenJij.nu Spanningggggg!! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Katja Meering - WaarBenJij.nu

Spanningggggg!!

Blijf op de hoogte en volg Katja

15 Augustus 2012 | Nederland, Weert

Joehoeeee!!

Even een kort verslagje, nu nog vanuit het zonnige, jaa zonnige Nederland!

Katja naait eruit en er wordt al gepraat over een hittegolf.. Lekker dan!! Nou ja, het is jullie gegund aangezien ik 5,5 maand in de zon ga lummelen!!

Vrijdag is het zover!! Dan vertrek ik voor een 5,5 maand naar Curaçao.. EINDELIJK!!!! Na 3 jaar heimwee te hebben gehad en 2 jaar hard zwoegen op school mag ik eindelijk weer naar Cura! Ik begin toch goede spanning op te bouwen.. Maar het zal allemaal wel goedkomen daar!

Ik zal stage gaan lopen bij J&S Tours, dit is een kleine touroperator die gespecialiseerd is in groepsreizen voornamelijk naar de VS maar ook wat andere plaatsjes :P! Ik zal voornamelijk te vinden zijn op de marketingafdeling..

Ben druk bezig de laatste dingetjes te regelen, verzamelen en morgen kan de hel gaan beginnen! Mijn koffers (jaa kofferS) inpakken.. Mag er namelijk 2 meenemen met een totaal van een kleine 45 kilo. Dit lijkt veel maar als je als meisje zijnde 2 weken weggaat is een koffer al te klein dus laat staan als je een half jaar weggaat.. Waarschijnlijk moet ik er met men dikke kont op gaan zitten wil die überhaupt dichtgaan haha :P.. En natuurlijk is de kans groot dat mama in november een kwart al weer mee naar huis mag nemen omdat ik het toch maar niet aantrek/gebruik/nodig heb, dus ma hou je halve koffer maar vrij voor me ;)

Nou, mijn volgende bericht zal zijn vanuit het altijd zonnige Curaçao met uiteraard een lekkere cocktail :D en met een beetje geluk een skone vent ernaast die met een palmblad wappert en me ondertussen druifjes voert hahaha ;)

Daggiesss xx

• 15 Augustus 2012 - 16:13

Charlotte Karsmakers:

Heel veel plezier in cura en met je stage

• 15 Augustus 2012 - 18:15

Mama:

komt wel goed schatje

• 15 Augustus 2012 - 19:56

Wellness:

Gemiste kans Katja! :( deze skone vent lag vandaag te relaxe op het strand met druiven. Die waaier moest je maar verbeelden ;).