Hopi goed leven! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Katja Meering - WaarBenJij.nu Hopi goed leven! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Katja Meering - WaarBenJij.nu

Hopi goed leven!

Blijf op de hoogte en volg Katja

05 September 2012 | Curaçao, Willemstad

Hallo luitjes,

We zijn ondertussen een dikke week verder, dus weer tijd voor een verhaaltje lijkt me zo.

Nu ik 5 dagen in de week WEL wat uitvoer hier, zullen mijn verhalen lang niet zo lang zijn als de vorige keer toen ik werkelijk geen reet deed.

Nou op mijn stage gaat het eigenlijk steeds beter, begin beetje bij beetje mijn draai te vinden hier. Ik kan je nu al vertellen dat ik die 1,5 uur pauze echt ga missen als ik thuis ben hoor!!

Het is natuurlijk niet zo dat nu ik stage loop niet ga stappen natuurlijk :P, vorige week zijn het 5 kleine avondjes geweest.. En dat terwijl ik keuzes maak :P, dus zie maar hoe goed dat werkt hier op het party eiland!

Donderdag ben ik met 2 huisgenootjes naar een voor mij nog onbekende salsa-avond geweest bij Salsation. Had hier al verschillende goede dingen over gehoord dus uiteraard moest ik even een kijkje gaan nemen.. Nou ik kwam daar binnen en denk naaah dit kleine hok gaat hem niet worden, had natuurlijk te hoge verwachtingen na al die verhalen.. Bleek het dus een klein zaaltje te zijn waar lessen worden gegeven en op donderdag avonden vrij dansen. Allemaal bekenden van elkaar dus ik voelde me niet helemaal op mijn gemak.. Heb evengoed paar dansjes gedaan met locals dus het viel achteraf nog wel mee. Donderdag ben ik er weer te vinden met 2 huisgenootjes die volgende week gaan beginnen met een salsacursus.

Na deze vrije dansavond zijn we doorgegaan naar De Heeren, liet Marjolein en Annemieke even kennis maken met een heel ander salsafeestje, pff viel dat even tegen! Het was hopi hopi druk!! Denk je een mooi plaatsje te hebben werden we alsnog weggeschuurd door de lokale bevolking :P, 2 pilsjes later toch maar zo verstandig geweest om te gaan slapen..

Vrijdag had ik mezelf beloofd om even bij Sherman een drankje aan de bar te doen, optijd erheen dus optijd naar bed. Uiteraard heb ik het slakkentempo van hier al vrij snel overgenomen dus eer dat ik er was was het 22.30 en lag dus 00.30 in men bed.. Daar ging mijn goede belofte hoor.

Zaterdag kei brak op stage natuurlijk, geen kater maar was extreem moe. Even voor de goede orde ;) ik drink hier echt amper tot helemaal niks. Dus het begrip brak houdt hier dus moe zijn in. 's Avonds om 17u betekend voor mij WEEKEND!!! Dus meteen gescheurd naar Zanzibar, helaas op 2 minuten de happy hour gemist maar wel lekker gedanst met mijn voetjes in het zand en een Amstel Bright in de hand (Melanie was bob ;)). Na Zanzibar meteen door naar Bermuda want was samen met een aantal huisgenootjes VIP bij Billy The Kit. Dit stelde echt weinig voor, zodra de gratis fles drank op was zijn we fijn bij de rest gaan staan.

Zondag en maandag = Weekend!! Dus dit betekend, strand, zon, zon, zon, zon, niks doen, slapen, pilsje, wijntje en uiteraard zon! Heb me voor mijn doen vrij vaak ingesmeerd maar uiteraard kwam ik weer als een kreeft thuis.. Tot nu toe mag ik afkloppen qua vervellen dus hopen dat dit zo blijft.

Ja dit was mijn weekje wel.. Missen paar avondjes stappen maar elke avond tot in detail te beschrijven is beetje kansloos en ze lijken allemaal wel beetje op elkaar haha.

Tot de volgende!!

XxX

  • 05 September 2012 - 18:18

    Mandy:

    Aaah ik wil ook met mn voetjes in het zand dansen en een amstel bright in mn armen :(! Leuk verhaaltje meid, lijkt t toch alsof ik er nog bij ben:P xxx

  • 05 September 2012 - 22:16

    Mams:

    ik wil ook met mijn voetjes in het zand, maar nog 10 weekjes dan lig ik ook op een bedje in de zon

  • 06 September 2012 - 12:18

    Jolanda Guntlisbergen:

    Kei leuk om je verslagjes zo te lezen... Goed van je dat je je draai hebt weten te vinden in het roerige leventjes van cura.. zo te lezen vermaak je je goed. Houden zo en tot de volgende!!

  • 08 September 2012 - 13:07

    Rachel Raafs:

    super leuk verhaaltje weer wacht alweer op de volgende xxx

  • 01 Mei 2013 - 11:13

    Johan:

    Groetjes vanuit het zonnige Valkenswaard :-) JMTY

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Katja

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 50985

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2012 - 28 Januari 2013

Stage Curaçao

28 Oktober 2009 - 22 Februari 2010

Katja naar Dushi Korsou!

Landen bezocht: