Time flies when you're fully booked!! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Katja Meering - WaarBenJij.nu Time flies when you're fully booked!! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Katja Meering - WaarBenJij.nu

Time flies when you're fully booked!!

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg Katja

19 Oktober 2009 | Nederland, Weert

Chickies:D

De titel zegt het al:P, nog 9 daagjes te gaan en ben vanaf morgen volgeboekt dus genoeg te doen zodat het aftellen nog ietsje sneller gaat;)

Zo ga ik deze week 3x uiteten:P, dus lig ik dalijk als aangespoelde walvis op het strand:P, verder ga ik men koffer eens langzaam opengooien zodat ik gewoon ECHT niks vergeet:P, verder krijg ik nog bezoekjes van friends, salsamatties, the big boss;) en uiteraard mijn kapster en nagelstylliste:P, ook heb ik nog HET personeelsfeest + salsafeest om natuurlijk mijn speech te houden als afscheid:P

Afgelopen vrijdag mijn laatste salsafeestje gehad in Eindhoven met Caché Deluxe! Echt super naar men zin gehad:D.. Ga het toch wel missen, nu ik mijn draai daar echt wel heb gevonden!

Verder ben ik begonnen aan mijn laatste weekje werken bij de Jumbo, nog 3 dagen:D en dan free at last;)

Denk je qua voorbereiding alles op orde te hebben krijg je weer allemaal nieuwe informatie zoals een internationaal rijbewijs:(, dus wij weer helemaaaaaaaaaaaaal in paniek, is dat rotte ding op 10 minuten gemaakt:P...
Owhja en je stoel reserveren kan alleen met creditcard, what tha fuck moet een kind van 21 met zo'n rotte card:P dus weer helemaal over de toeren om opzoek te gaan naar iemand met een creditcard maar het is ons weer eens gelukt:D:D:D

Ja, nog 9 daagjes te gaan!
Ontzettend veel zin in maar het begint nu wel te dagen dat het steeds dichterbij komt, ik weet nog dat ik tegen Nancy zei van bohhhh nog 97 dagen duurt TEEEEE lang!

Maar het afscheid komt steeds dichterbij en krijg het er ook echt best moeilijk mee, nu al:(, god weet hoe hard ik sta te brullen op Schiphol volgende week:(

Het volgende bericht zal pas komen als we op Dushi Korsou zijn en lekker in het zonnetje zitten met een cocktailje:D!
Living the good life..

Ayooo!

  • 19 Oktober 2009 - 14:31

    Lindy:

    Als je maar neit gaat huilen op personeelfeest want dan beginnen er denk ik meerdere:P

  • 19 Oktober 2009 - 15:03

    Enrique:

    Volgende keer ben ik wel optijd met mn eerste reactie (ik ben alvast aant wennen aan de Antilliaanse luiheid voor als ik kom met kerst ;) haha)
    Maar et gaat idd snel zeg :O

  • 21 Oktober 2009 - 13:11

    Rachel:

    het is weer een ontzettend leuk verslag en het gaat iid snelnu voor jullie maar jullie gaan het maken daar dat weet ik zeker.

    groetjes rachel

  • 22 Oktober 2009 - 15:26

    Mamsie:

    het zal wel loslopen, ik schop je wel door de duane heen

  • 22 Oktober 2009 - 18:48

    Erwin :

    Ik heb eigenlijk nog geen tijd om jullie te missen in nederland.
    want 2 weken later kom ik jullie alweer opzoeken en ben ik jullie voor een maand tot last.
    jaag de zon niet weg aub.

    gr erwin

  • 28 Oktober 2009 - 10:44

    Celine:

    lieverd,
    je zult nu wel daar zijn of haast?! ik weet niet precies hoelaat je vannacht vertrokken bent, maar hoop dat alles goed is gegaan! ik heb aan je gedacht!(l)

    pannekoek, hou je goed & geniet er van!
    gonna miss you!
    kuskus!x.

  • 29 Oktober 2009 - 07:07

    Tonny En Ida:

    Katja we willen je veel succes wensen op Curaçao.
    Geniet er lekker van.
    We zullen aan je denken.
    Groetjes van ons.

  • 29 Oktober 2009 - 09:18

    Karian En Math:

    Hoi meiden,
    Hopelijk een goeie reis gehad en mss al een klein beetje gesetteld voor zover dat al kan.
    Geniet ervan.
    Dikke kusjes van ons
    xxxxxx

  • 29 Oktober 2009 - 12:46

    Antoinette:

    Katjanus ;)

    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier op Curacao.
    Wat een ervaring zeg..
    Geniet van elke dag!

    Groetjes xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Weert

Katja

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 50977

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2012 - 28 Januari 2013

Stage Curaçao

28 Oktober 2009 - 22 Februari 2010

Katja naar Dushi Korsou!

Landen bezocht: