Laatste week Korsou, en hopi frio in Holanda! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Katja Meering - WaarBenJij.nu Laatste week Korsou, en hopi frio in Holanda! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Katja Meering - WaarBenJij.nu

Laatste week Korsou, en hopi frio in Holanda!

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg Katja

25 Februari 2010 | Nederland, Weert

Goedemiddag mensen!

Ja het bericht is wat later dan de bedoeling maar heb nu eindelijk een moment voor mezelf;) sinds ik thuis ben dus geniet van men verhaal van de laatste week..

15 februari
Nans en Annemie zijn samen naar de stad gegaan voor souveniers en mama en ik zijn weer lekker naar Livingstone gegaan, onze vaste stek;) ik ben gaan internetten en mams lag in de zon. Ook de avond hebben we doorgebracht bij Livingstone want we hadden gereserveerd om te gaan fonduen daar:D.. Omdat ik na mijn gruwelijke zieke dag nog steeds niet echt goed eet heb ik maar een kinderschoteltje besteld en zelfs dat was teveel:P. We hadden live muziek en toen hun eenmaal wegwaren stond ik al een beetje op men kop van de wijn, dus op een gegeven moment komt Amintha (personeel) met het geweldige idee om het zwembad in te duiken dus Nans, zij en ik het zwembad in en moet zeggen het water was lekkerder dan overdag zeg:P dus ben er aantal keer ingesprongen, hebben er nog een paar er proberen in te gooien maar helaas! Rond half 3 waren we thuis want we waren kapot man!

16 februari
Vroeg opgestaan om alvast wat spulletjes mee te geven zodat wij zondag geen overgewicht hebben;) Verder hebben we wat laatste dingetjes gehaald die de mams wouden hebben, dus natuurlijk van hot naar haar gereden… Mams heeft nog afscheid genomen van Dushi want die ziet ze voorlopig niet:P. Daarna zijn we ons klaar gaan maken voor de optocht omdat dus de hele stad afgesloten wordt en op een gegeven moment nergens meer door kan. We hebben niet de hele optocht afgekeken want het was precies dezelfde alleen een andere volgorde en de optocht zou verlicht worden maar dat viel dus echt wel tegen:(!
Toen we de mams naar het resort brachten hebben we nog vuurwerk gezien waar ze de carnaval mee afsluiten.. De antillianen sluiten echt alles af met vuurwerk haha.
We hebben de laatste avond afgesloten met een Truck di Pan:D heerlijk!

17 februari
De mams gaan naar huis:(, de 2 weken zijn echt snel voorbij gegaan maar dat betekend voor ons ook nog maar 4 dagen en dan zijn we weer in het koude Nederland:(:(!!
We hebben natuurlijk met de koffers van hun naar de receptie mogen sjouwen omdat ze zelf te lui waren:P en daar hebben we 2 uur gewacht tot het busje hun op kwam halen.. Uiteraard zijn we ze uit gaan zwaaien op Hato (beetje eigenbelang want wou nog iets hebben uit de shop) maar ook dit keer hebben we niet hoeven janken, we zijn echt goed:D.
De mams hebben ons wat geld achtergelaten om te surviven de komende dagen dus we zijn maar meteen wat boodschappen gaan halen en hebben een heerlijk avondmaal gehad, lekker visje van de Caracasbaaiweg:P.
Tevens hebben we gehoord dat er gister bij de optocht een bandlid is doodgeschoten van Tune Stay Tune, beetje jammer dat het zo moet gaan maar er zijn genoeg ruzies geweest want we zagen de politie continue op en neer rennen:P
Vanavond blijven we lekker thuis, wordt weer eens tijd na al die weken, maar morgen gaan we er weer voor;)!

18 februari
Heerlijk uitgeslapen en lekker de hele middag thuis gezeten, beetje laptoppen, beetje internetten:P. Lekker broodje hamburger gegeten en daarna douchen want we gaan bij Chinqa op bezoek, ze biedt namelijk een kamer aan en ik wou eens kijken of het wat was voor mijn eventuele volgende bezoek hier aan Curaçao. De kamer was wel wat klein maar mocht ik niks anders vinden dan is het goed genoeg om vanuit daar verder te zoeken aangezien ik gebruik mag maken van de woonkamer en keuken:D
We zijn er iets langer blijven hangen dan de bedoeling was en waren was om 1 uur bij de Heeren, kregen we van Chonny ook nog op ons flikker dat we te laat waren haha en net voor 2 uur werd Nans ziek. Precies hetzelfde als mij vorige week :( dus daar zit ze mooi gebakken mee.

19 februari
Haha, de dag begon weer lekker en nu voor Nans, want ze heeft dus hetzelfde als mij en precies een week later:P
Dus ook deze vrijdag een bescheten dag want heb de hele dag thuis gezeten op het boodschappen doen voor de bbq na.. Maarja thuiszitten is ook wel lekker:D
Rond uurtje of 8 zijn we begonnen met de bbq, wel leuk nog net voordat we vertrekken:D, en was ook nog eens gezellig! Nans voelde zich ’s avonds gelukkig al wat beter dus is ze toch nog meegegaan naar Livingstone om daar afscheid te nemen:(! Het voelde niet als afscheid maar besef denk ik ook nog niet helemaal dat ik zondag al vertrek..
Toen we thuiskwamen zaten Bas en Klaas nog in de tuin en daar ben ik nog een uurtje bij gaan zitten dus half 3 lag ik in bed:P

20 februari
Weer lekker uitgeslapen en daarna voor de laatste keer naar de stad toe:(. Moest nog even parfum inslaan want het hier dus goedkoper dan in NL. Het is echt maar een kort bezoekje geweest maar we hebben onze shit bij elkaar. Nog even socializen en toen maar een begin gemaakt om men koffer te pakken, heb nog niet echt besef dat we morgen al gaan, sta echt super vrolijk mijn koffer in te pakken:P. We hebben vanavond de 3 nieuwe Duitse huisgenootjes meegenomen naar Zanzibar, daar was dit keer een reggaeband, was leuk maar na een half uur kwam de muziek echt men strot uit:P
Rond half 11 zijn we naar Asia gegaan voor voorlopig de laatste keer Loading, de avond ging echt TE snel. Heb van allebei nog een dikke knuffel gehad en ze gingen ons missen:)! Wat lief.. Chonny heeft zelfs beloofd dat hij ons uit zou komen zwaaien morgen dus ben benieuwd met al zijn loze beloftes haha!

21 februari
Ja, de dag! Nu besef ik echt dat we gaan, voel me echt kut nu, heb buikpijn en heb het idee dat ik elk moment kan gaan janken.. Pfff echt erg! Ik heb besloten om ergens dit jaar weer terug te komen maar hoe ik me nu voel duurt 1 week al veeeeelste lang:(..
Ja, heb al 2 jankbuien gehad en men koffer is gepakt dus die is klaar om te gaan maar ik nog steeds niet..
En wat een geluk, hebben we 2 uur vertraging:(, ja als je eenmaal naar huis gaat moet het ook wel snel gaan wat het is echt goed konjo die vertraging.
Ja hoor, 4 kilo overgewicht allebei dus denk je dat we ingecheckt werden? Haha nee dus we moesten alles weer even ombouwen en opnieuw proberen:P, hadden we nog teveel dus ik heb men liefste smile laten zien en uitgelegd dat we er 4 maanden geweest zijn en blabla en na wat twijfel lieten ze ons door:D wat een geluk;)

22 februari
Ben ondertussen thuis:(, hoe koud kan het zijn en dan is het voor de mensen die de hele winter mee hebben gemaakt al bijna zomer;). Het is wel fijn om thuis te zijn maar ben ook vastbesloten om weer terug te gaan, alleen vanwege het weer al;)
Nee maar even serieus, op welk termijn ik terugga weet ik niet maar teruggaan staat zoiezo in de planning! En het liefst zo snel mogelijk;)

In het vorige bericht heb ik gezegd dat het een mislukt tripje is, en ja jullie hebben gelijk qua werk is het een mislukt tripje maar verder zeker niet:P! Welke gek van 21 kan zeggen dat hij/zij 4 maanden helemaal maar dan ook helemaal niks heeft gedaan dan alleen vakantie vieren in Curaçao??? Ja inderdaad, niemand dus ofja heeeeel weinig people.

Ik hoop dat jullie genoten hebben van men hele levensverhaal op Curaçao en bereid jullie maar voor op de volgende lange reeks van verhalen:P

Ayooo & Grandi Sunchi voor nu dan:P

  • 25 Februari 2010 - 11:34

    Rachel:

    weer een leuk verhaal zoals altijd.
    ik hoop voor je dat je snel terug kan gaan en dat je dat meer geluk hebt met alles.
    jullie hebben in ieder geval nog wel leuke dingen gedaan de laatste paar dagen dat neemt niemand je meer af in ieder geval.
    geniet evengoed lekker van de tijd die je thuis bent en van al je vrienden.

    groetjes rachel

  • 25 Februari 2010 - 11:43

    Karian En Math:

    En of wij genoten hebben van je verslagen, met momenten was het net of we er zelf bij waren. Nee meid, kan me goed voorstellen (ook al ben ik er niet geweest) dat je terugwil. Je weet nu waar je moet zijn, wat je moet doen en niet doen, en weet zeker dat het je gaat lukken om een job te vinden en daar voor langere tijd te blijven (mss wel voor altijd) :).
    Geniet toch ook weer hier van je vrienden en kennissen en familie en we volgen je op de voet voor eventueel het vervolg.
    Hou je goed en tot binnenkort;
    Dikke kus van ons van ook over de grens xxxxx :))

  • 25 Februari 2010 - 16:34

    Mamsie:

    het is wel weer vol thuis, en eeeeen was verschrikkelijk,had net de mijne klaar op naar de volgende reis

  • 25 Februari 2010 - 16:39

    Katja Meering:

    Ik snap je reactie niet mam, beetje fatsoenlijke nederlandse zinnen graag:P

  • 27 Februari 2010 - 15:23

    Mamsie:

    ik bedoelde dat ik veel vuile was weer had maar dan van jou, ik had net de mijne klaar ??????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Weert

Katja

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 50998

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2012 - 28 Januari 2013

Stage Curaçao

28 Oktober 2009 - 22 Februari 2010

Katja naar Dushi Korsou!

Landen bezocht: