Gesprek met Qra Jobs! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Katja Meering - WaarBenJij.nu Gesprek met Qra Jobs! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Katja Meering - WaarBenJij.nu

Gesprek met Qra Jobs!

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg Katja

09 Juni 2009 | Nederland, Weert

Een heeeeeeeeeeeele goede avond:D!

Jaja, vandaag was het eindelijk zover:D! We hebben ons gesprek met Pamela van Qra Jobs in Rotterdam..

Vanmorgen 8.00 uur ging de wekker en om goed wakker te worden ben ik meteen de douche onder gesprongen, oké oké, na men sigaretje ben ik onder de douche gesprongen;)
Helemaal fris & fruitig, schiet me ineens te binnen dat ik een kopie van mijn paspoort mee moest nemen:(, dus snel alles bij elkaar gepakt en naar de Jumbooooo geracet om een kopie te maken en natuurlijk om een paar blikjes Red Bull in te slaan;)

Netjes op tijd ben ik om half 10 op het station en samen met Nance om 9.42 de trein in naar Rotterdam, een lekkere lange saaie vermoeiende rit van 1.5 uur!

Staan wij daar in Rotterdam aan de verkeerde kant van het station natuurlijk:P, hoe moeilijk kan het zijn, we hadden ons gesprek in het Groothandels Gebouw, een mega groot lelijk gebouw en we lopen er straal voorbij:P.

Eindelijk liepen we een keer de goede kant op, lopen naar de receptie om te vragen waar de gesprekken van Qra Jobs zijn en niemand kon ze daar:S, lekker geregeld dus:S... Wij het 1e beste soort restaurant/café binnengelopen en wat rondgekeken en daar zagen we Pamela zitten:D.. Het is ons toch gelukt om netjes optijd voor ons gesprek te zijn:D.. Ik weet het, we zijn goed jaja:D:D!!!

Na ons gesprek van een uur kregen we te horen dat ze positief was en eind juni meer informatie krijgen over de stand van zaken...

Natuurlijk zal ik dan weer een mooi lang verhaal voor jullie typen;).

Dus voor nu,

Ajuus!

  • 09 Juni 2009 - 19:43

    Enrique:

    Ik wil ook!!!!!

    Kutschool :(

  • 20 Juni 2009 - 08:50

    Ineke:

    heeeeeey wijffie, de vooruitzichten zijn goed lees ik net. ik ben echt jarloers op je!!! ik hoop echt dat jullie het super gaan hebben daar!!!!

    kusjes ineke

  • 01 Juli 2009 - 10:05

    Rachel:

    hallo katja dit is weer een leuk verhaal en nu maar hopen dat ze iets voor jullie kunnen betekenen.
    maar ik heb er een goed gevoel bij dus het zal heus wel lukken, ben ik niets bang voor.
    nou ik lees de volgende wel weer nou doeiiiiiiiiii

    groetjes rachel

  • 27 Augustus 2009 - 20:29

    Brian:

    en nu al reaxtie??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Weert

Katja

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 51015

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2012 - 28 Januari 2013

Stage Curaçao

28 Oktober 2009 - 22 Februari 2010

Katja naar Dushi Korsou!

Landen bezocht: