Tijd gaat langzaam.. - Reisverslag uit Weert, Nederland van Katja Meering - WaarBenJij.nu Tijd gaat langzaam.. - Reisverslag uit Weert, Nederland van Katja Meering - WaarBenJij.nu

Tijd gaat langzaam..

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg Katja

03 September 2009 | Nederland, Weert

Joehoe luitjes!

In mijn vorige bericht stond dat we eind juni meer bericht zouden krijgen over de stand van zaken:P...

Nou, het is ondertussen al 3 fucking september en ja juist, we hebben nog steeds niks gehoord:(:(!! Dus helaas voor hun 400 euro die ze mislopen:P en helaas voor ons omdat we dus zelf moeten gaan zoeken:(

Wat hebben we in de tussentijd allemaal gedaan aan onze voorbereiding??
We hebben in ieder geval ons ticket helemaal betaald dus dat zit snor;)
We hebben ook een ander bemiddelingsbureau gevonden maar we hebben ofja Nancy heeft naar de ambassade gebeld op aanraden van het reisbureau en we gaan of moeten het nu dus anders aan gaan pakken!

We hadden dus nooit een retourticket moeten boeken om met een bemiddelingsbureau in zee te gaan, we moeten nu dus als toerist het land binnen en daar opzoek gaan naar werk, maar vergeleken met hier in Nederland moet het daar niet zo'n heel groot probleem zijn:)...

En hier solliciteren heeft weinig nut, want je weet daar op de Antillen.. Wat vandaag niet is, gebeurt morgen wel:P en mijn sollicitatie heb ik 2 weken geleden al verstuurd dus zegt genoeg he;)

Nog 55 daagjes:D!!!
Ik heb er echt gigantisch veel zin in:P

Ayo & Grandi sunchi:D!!

  • 03 September 2009 - 16:43

    Digigee:

    De titel trok mijn aandacht dus ik denk, even een kijkje nemen :) het is VRESELIJK als de tijd zo langzaam gaat. Weet er alles van! Succes met alles. Groeten Gee

  • 03 September 2009 - 17:02

    Michelle:

    Solliciteren heeft geen zin..ik heb er 13 verstuurd en 1 reactie gekregen een paar dagen voordat ik vertrok ;) Ow, niet te vergeten dat ik vaak nagebeld heb :P

    Waar wil je werken? Misschien weet ik nog wat adresjes ;)

    Grtz

  • 22 September 2009 - 11:11

    Rachel:

    leuk verslag heb je weer gemaakt hopen dat alles goed gaat

  • 06 Oktober 2009 - 12:20

    Daphne:

    Ik wil meeeee!!!

  • 14 Oktober 2009 - 16:49

    Paul En Nelly:

    Hallo Katja,

    Spannend he! Nu het op zijn eind loopt.
    We wensen je een hele fijne reis en hopen veel van je te horen en zien.

    Groetjes Paul en Nelly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Weert

Katja

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 50969

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2012 - 28 Januari 2013

Stage Curaçao

28 Oktober 2009 - 22 Februari 2010

Katja naar Dushi Korsou!

Landen bezocht: