Aankomst @ Dushi Korsou - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Katja Meering - WaarBenJij.nu Aankomst @ Dushi Korsou - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Katja Meering - WaarBenJij.nu

Aankomst @ Dushi Korsou

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg Katja

29 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Bon dia Dushi's

Daar zijn we dan!! Again;)
Op Schiphol hadden we het lang niet zo moeilijk als verwacht:P alleen toen ik bij de paspoortcontrole stond begon alleen ik ffe te brullen..

Na een gigantische lange vlucht met tussenlanding op Aruba kwamen we om 16.00 lokale tijd aan.. Dan was het bij jullie uhhhh 21.00 uurtjes:P

Ik moet toegeven dat ik waarschijnlijk te hoge verwachtingen van mezelf had.. Want ik heb het er moeilijk mee!!! Ik heb vanmorgen ook al een keer gebrult omdat ik me hier gewoon nog echt niet thuis voel, de huisgenootjes zijn wel aardig maar ik mis het thuisfront toch wel!

Erg veel foto's zijn er nog niet gemaakt.. Heb ook nog geen antilliaans nummer, dus komt nog wel:D

Vanavond gaan we waarschijnlijk spare ribs eten bij Cabana:P

Dus tot de volgende;)

Kussies

  • 29 Oktober 2009 - 16:22

    Enrique:

    Hooi chick

    Ik wil ook mee naar Cabana, bestel voor mij maar een ossenhaas met pepersaus

    Oja, het thuisfront mist jou ook :)

    xxx

  • 29 Oktober 2009 - 19:13

    Helen:

    Ha meissie!
    Niet brullen, maar er een leuke tijd van maken! Geniet ervan zolang je daar bent meid!
    Kus Helen

  • 29 Oktober 2009 - 22:44

    Lindy:

    awww,

    lekker spare ribs
    is wel beter

    al in de zon gelegen met een cocktail?

    fijn dat het toch nog beetje meeviel op schiphol

    liefs

  • 30 Oktober 2009 - 10:53

    Ruud:

    He meissie, maak er wat van he, en je weet wat je moet doen, als eerste zoek zo snel mogelijk een salsaschool, zodat we straks weer kunnen dansen.
    Groetjes,
    XX Ruud

  • 30 Oktober 2009 - 17:08

    Paun En Nelly:

    Hoi Katja,
    We zijn blij dat jullie een goede vlucht hebben gehad.
    Zorg maar snel dat je de webcam hebt aangesloten dan mis je het thuis front niet zo.
    Maak er iets leuks van. Zo'n kans krijg je meestal maar een keer.
    Paul mist het katten op de zaak van jou wel.
    Dag KNUL groetjes uit Belgie

  • 30 Oktober 2009 - 17:19

    Mamsie:

    hoi schat, ik heb gezien dat je huilde, geniet lekker, zoek een baantje dan heb je meer afleiding en dat thuis voelen dat komt wel
    love you xxxxxx

  • 31 Oktober 2009 - 15:00

    Helma:

    hoi, Katja.

    Fijn dat het goed met je gaat, We missen je wel een beetje.
    Geniet er van en laat af en toe iets van je horen.

    Groetjes, Helma.

  • 31 Oktober 2009 - 16:56

    Mamsie:

    leuke foto's waar is de badkamer en de achterkant
    of heb je nog niet alles geplaatst

  • 01 November 2009 - 08:31

    Peter:

    Mooie foto's.
    De zon straalt er vanaf, beter dan hier... regen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Katja

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 50980

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2012 - 28 Januari 2013

Stage Curaçao

28 Oktober 2009 - 22 Februari 2010

Katja naar Dushi Korsou!

Landen bezocht: