Hoogtepuntjes van alwéér een week! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Katja Meering - WaarBenJij.nu Hoogtepuntjes van alwéér een week! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Katja Meering - WaarBenJij.nu

Hoogtepuntjes van alwéér een week!

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg Katja

07 December 2009 | Nederland, Amsterdam

Bon dia Dushi’s!

Ik wou jullie eigenlijk een antilliaanse intro geven maar men papiaments is nog niet zo denderent en degene die het voor me zou vertalen is ineens offline:P
Heb je wat aan he;)

Nou bij deze nog een keer op zen Hollands..
Hier komt weer een toelichting van onze week!!

30 november
Ben wakker geschrokken om 10 voor 12, record uitslapen dus:P.. Maar dit kwam omdat ik dus films heb gekeken tot 3 uur vannacht want kon niet slapen, en vanmorgen lag onze hele auto vol met flyers dus volgens mij willen ze ons graag op een feestje hebben zaterdag;)..
We zijn naar Playa Lagun geweest om te zwemmen, heb alleen niet echt gezwommen want vond het water stinken:( dus zijn we maar foto’s gaan maken.. Maar net toen ik het water uit wou lopen zwom er een schildpad langs me af, echt gaaf en net te laat om een foto te maken helaas:(! Toen we terugreden leek het net of we in een achtbaan zaten want de weg ging van hoog naar een gigantische afdaling en dat herhaalde zich 3 keer..
Omdat Juuls niet kan koken en de ouders van Kevin er zijn wordt hun kookavond naar vrijdag verschoven en gaan wij lekker eten bij Ribs Factory…
Ja ben echt helemaal spare ribs verslaafd, ook deze tent is goedgekeurd alleen hebben Cabana en Zanzibar men voorkeur wel:)..

1 december
Pfff, de tijd gaat toch wel wat snel haha.. Het is al december! We hebben besloten om vandaag eens vroeg op te staan om iets te gaan ondernemen, we zijn naar de Hato Caves geweest. Ja is best mooi en leuk voor een keertje maar van de mooiste plekken mag je geen foto’s maken ivm de vleermuuskes, deze beesten kunnen namelijk wel een beetje zien dus je kan ze verblinden met de flits.. Maar het mooiste was dat ik beetje sjans had van meneer Hubert de gids:P.. Ik vond iets in de grot beetje op sneeuw lijken en meneer zegt van nee is een vanille ijsje, ik zo bah lust ik niet.. Hij zo wel van chocolade;)??? Hahahaha fijn hoor!!
We wouden gaan zwemmen maar dit kan ook in de tuin want vandaag is het echt een regendag, kijkt vaak heel donker en net nadat je het hebt gezegd dat het donker kijkt knalt het eruit… Maar geen probleem, de zon begint ook aardig te vervelen:P.. Gemeen he;)!!
’s Avonds hadden we een bbq van Kevin want meneer was jarig:D was echt een gezellige avond en we hebben nog heerlijk in het zwembad gezwommen rond een uurtje of 11, moet ik echt vaker gaan doen want heb voor het eerst zonder ventilator geslapen, doet me goed dus zo’n verfrissende duik in de avond:D

2 december
Geen spectaculaire dag.. Men dag bestond uit niks doen, niks doen, met Erwin naar de dokter, niks doen en niks doen!!
Haha, kunnen niet veel mensen zeggen he;)!!
Waarom met Erwin naar de dokter?? Nou meneer vond het leuk om te gaan duiken maar na 4 dagen begon zen oor dicht te zitten en het plopte maar niet open dus na 2 weken wou die naar de dokter en ik ben zo lief geweest om mezelf op te offeren om mee te gaan.. Na het dokterbezoek kreeg Erwin te horen dat ie een Squeeze heeft opgelopen.. Bij het duiken moet je om de zoveel tijd klaren om de druk van je oren te houden en meneer heeft dat dus een keer op een duik van 18 meter te laat gedaan en dit is het resultaat:P.. Hij moet veel neusspray gebruiken en heeft pillen gekregen die hij alleen ‘s morgens in mag nemen omdat hij er wel eens heel hyper van kan worden.. Dussss:P

3 december
Vandaag zijn we naar de stad geweest om met Erwin souvenirs te kopen, alleen niet echt een succes haha.. Het was onze kookavond weer en hebben gekozen voor Hollands stoofpotje, was weer heerlijk.. Verder hebben we niks uitgevoerd vandaag.
Na het eten zijn we gebeld door Discotheek Bermuda of we morgen om 11 uur op gesprek willen komen, ze dachten dat ze in januari mensen tekort zouden komen maar dit was nu al het geval dus morgen meer informatie over hoe het gesprek is verlopen:D

4 december
Ons 2e gesprek!! Is heel goed verlopen, we mogen een proefdienst draaien als we ons bij de GGD hebben laten keuren.. Waarom keuren haha??? Nou hier is het dus normaal dat als je in de horeca komt te werken je 1x in het half jaar laat keuren op eventuele ziektes:(.. Hoe gaat dit in zen werk? Nou heel simpel, je mag gebukt staan, krijgt een wattenstaaf in je kont en 4 dagen later mag je je goedkeuring op komen halen en dit allemaal voor maar 50 naf:P, geen geld toch voor een wattenstaaf in je reet:P:P.. En als we dus goedgekeurd zijn wou ze ons volgend weekend al een proefdienst laten draaien!!
We zijn nog niet thuis of we worden gebeld door Morena Resort, hebben een vacature vrij voor front desk, receptie dus:D:D eindelijk eens mijn ding haha!!
Maandag mogen we allebei op gesprek komen dus ben heeeeeeeeeel benieuwd want mijn keuze is natuurlijk makkelijk gemaakt dan;).. Hier horen jullie maandag dus meer over;)
Verder ga ik nu slapen om vanavond lekker fit de avond door te brengen zoals gewoonlijk op de vrijdag bij Livingstone!! Heerlijk die salsa:D:D

5 december
Heerlijk die salsa ja:P, tot we dachten op te staan.. Toen begonnen onze maagjes toch eens goed rond te draaien dus hebben we een sigaretje gerookt en zijn uiteraard weer terug bed in gedoken en lekker blijven liggen tot een uurtje of 3;)! Ja, we waren proefkonijnen gister want we kregen aantal dingen voorgeschoteld om te kijken of we het lekker vonden en als ik iets lekker vond liep ik ook kei hard weg met het glas;) en zo ging dat wel een aantal keer!!
Verder natuurlijk helemaal niks gedaan want de kater bleef bij Nans langer hangen haha..
Maar tot 3 uur in bed liggen heeft ook zo zijn nadelen als je niet opstap gaan, het is nu 2 uur ’s nachts en ben dus nog klaarwakker:(.. Ohja en verveel me natuurlijk kapot omdat iedereen in coma ligt hier! Dus ik ga ook eens proberen om te slapen met men mp3 speler, lekkere muziekjes luisteren..

6 december
Ja, zeer weinig te vertellen, alleen dat ik op dit moment helemaal gek word van de muggen want het heeft vandaag toch een aantal keer goed geregend en daar komen die klote beesten dus op af:(! Verder hebben Nans en ik vandaag een gesprekje gehad over hoe we het allemaal aan gaan pakken hier.. We hebben besloten om Bermuda af te bellen want 1 avond in de week heeft weinig zin want dan heb je nog amper inkomsten dus ook geen wattenstaaf in je reet:D
Morgen ga ik wel naar het gesprek bij Morena Resort om te kijken of ze me 2 maanden proeftijd zonder uitschrijving gunnen zodat ik daarna altijd nog kan kijken wat ik doe, alleen doen de meeste bedrijven hier dus gruwelijk moeilijk over dus ben benieuwd!
En mocht dit ook niks worden, nouja helaasjes.. Welke gek kan zeggen ik heb 4 maanden helemaal maar dan ook helemaal niks gedaan op Curaçao;)
Doesssss:P

Verder hebben we ons weekje weer om gekregen en dus op naar aankomende week!
Er staat niet veel op de planning dan Erwin donderdag naar Hato (vliegveld) brengen en aftellen tot Enrique komt:D


Natuurlijk sluit ik weer op antilliaanse wijze af;)

Ayo & Grandi Sunchi

  • 07 December 2009 - 06:34

    Rachel:

    hallo daar allebei het is weer een gezellig verhaal voor de maandagmorgen om te lezen.
    je hebt veel leuke dingen gedaan het grappigste was natuurlijk het stukje van de wattenstaafjes erg om gelachen.
    verder hoop ik dat je geluk hebt bij het morena resort met solliciteren, hopen dat je nu wel geluk hebt dat je je niet hoeft laten uitschrijven.

    nou heel veel groetjes en laat mme even weten hoe het is gegaan met het gesprek.

    groetjes vanuit het regenachtige en koude weert.

    groetjes van rachel

  • 07 December 2009 - 11:23

    Daphne:

    Awww.. Geen wattenstaafje in je reet dus?
    Hoe lang nog voordat Enrique komt? Denk dat ik me ga verstoppen in z'n koffer:D

    Xxx

  • 07 December 2009 - 16:23

    Enrique:

    Hooi, weer een lekker weekje erop zitten.

    Zeg eerlijk jullie waren gewoon bang voor de wattenstaaf ;)

    Je mag best mee in mn koffer hoor Daphne. Ik ga de 16e. Wordt wel een beejte krap, want je zal de plaats moeten delen haha.

  • 07 December 2009 - 17:39

    Mamsie:

    hoi schat ik moet zeggen dat je leuk de verhalen schrijft, ik leef helemaal met je mee, niks voor jou schrijfster worden????
    ik ben blij dat je zoveel leuke foto's maakt, wordt straks een mooi album

  • 07 December 2009 - 18:46

    Helen:

    Wat is het prachtig daar!!! Super! Geniet ervan!
    Knuffel Helen

  • 08 December 2009 - 12:03

    Karian En Math:

    Hoi meiden,
    Alweer zalig om te zien en lezen, we genieten bijna echt mee, zoals jij dat schrijft. :) wattenstaafje in je reet, je voelt het al bijna zelf.
    Geniet en veel succes met je gesprek;
    Groetjes van ons xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Katja

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 50985

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2012 - 28 Januari 2013

Stage Curaçao

28 Oktober 2009 - 22 Februari 2010

Katja naar Dushi Korsou!

Landen bezocht: