Wooow where going to Aruba! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Katja Meering - WaarBenJij.nu Wooow where going to Aruba! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Katja Meering - WaarBenJij.nu

Wooow where going to Aruba!

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg Katja

11 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Bon dia Dushi's

Komt alweer een sjoen verslagje van onze week!
Oja, mams sorry er zullen als ik het goed heb niet zoveel foto's op komen deze week, zijn er niet veel gemaakt maar dat maak ik volgende week natuurlijk goed met de kliekjes van Aruba:D

Enjoy:

4 januari
Aruba is een feit! Maar zoals normaal zal ik beginnen dat we om 9 uur zijn opgestaan haha:P, we hebben weer eens een grote schoonmaak gehouden, zijn met kerst en oud en nieuw vrij lui en dronken geweest dat we nu pas het bed van Enrique op hebben geruimd!
Verder blinkt het weer, we hebben de douche helemaal gepoetst, de kamer gedweild en geveegd en de bedjes verschoont:D zijn weer trots op onszelf:P
Van een beetje poetsen zweet je hier gigantisch dus heb eerst lekker in de douche gestaan voor ik überhaupt de deur uit ging;)..
Vorige week hebben we het boek gehaald van Maria Mosterd, haar verhaal over 4 jaar in handen zijn van een Loverboy en dat was zo boeiend dat we nu het vervolg hebben gekocht en het boek die haar moeder heeft geschreven:D we zijn echt leesfanaten geworden hier!
Maar Aruba dus:D we vertrekken maandag de 11e voor 4 hele dagen naar Aruba, en dat allemaal dankzij Frans! Frans bedankt:D:D we kijken er echt naar uit want hebben geen idee of het vergelijkbaar is met Curaçao.. Maar zoals ik zei het is dus een feit:D
Verder, ja mam je zal met je mond open zitten als je dit leest:P maar ik heb vanavond zin in sperziebonen hahahahaha;) we eten er aardappelpuree bij met biefstuk en pepersaus!
En heb heerlijk gegeten:D
Vanavond gaan we naar Livingstone, paar mensen nog gelukkig nieuwjaar wensen:)

5 januari
Nou het was me toch wat gister, we zouden het niet laat maken, half 7 waren we thuis:P
Echt erg, we waren allebei zo bezopen dat we niet meer weg mochten van Dushi dus kregen een huisje tot 6u ’s morgens om even onze roes uit te slapen, maja we lagen er pas om half 3 in:P:P Ik denk doe rustig aan, pak een lekker wijntje maar op een gegeven moment werd men hele glas volgegooid en hij tikte in 1x aan en toen was het einde story voor me:P Nans was al veel langer van de kaart, die bestelde meteen 6 shotjes voor zichzelf dus ik denk nou ik ben de bob wel! Niet dus:P Maar niks aan de hand, we hebben heerlijk geslapen in huisje 69!! Ik wou dat ik elke nacht zo kon slapen, lag echt in coma:D
Dus om half 7 thuis en hier verder geslapen tot half 2, werd ik vanmorgen opgebeld door iemand van de band Loading of we nog wel leven hahahahhaa:P Weer een schandalig verhaal!
Nou na een half uurtje op de laptop heb ik weer 2 uur geslapen, was echt brak bah!
Verder hebben we helemaal niks gedaan dan wat gelezen, we hebben zelfs niet eens gekookt omdat we daar te lui voor zijn, hebben gewoon een broodje gegeten dus zegt genoeg he;)

6 januari
Poging 3 om naar het strand te gaan:P we zijn het al 2 dagen van plan maar maandag stond de dag al vol en gister waren we TE brak;) maar vandaag zijn we eindelijk gegaan, heerlijk gelezen op een loungebedje:D heb op 2 dagen tijd 2 boeken uitgelezen, echt TE erg gewoon!!
Verder hebben we wat boodschapjes ingeslagen en zijn we uit aan het zoeken wat we allemaal willen gaan doen en bekijken op Aruba:P
Vanavond wordt het weer eens tijd voor een filmpje we gaan naar “Terug naar de kust” een Nederlandse thriller, dus ben benieuwd of deze ook te bekijken is!! Vorige keer zijn we naar The Cinemas geweest, dit keer gaan we voor The Movies:P scheelt een hele gulden aan entree pffff;)
Ojaaaaaaaaaaaa, Mams de kerstkaart is gister eindelijk binnen gekomen, wat was dat een jarenplan zeg:(
Vanavond eten we zelfgemaakte gehaktballetjes in tomatensaus:P best lekker:D
Net terug van de film:P het is “Did you hear about the Morgans” geworden, best een leuke film en we hebben ons Engels een beetje opgekrikt want er zat geen Nederlandse ondertiteling bij;). Uiteraard heb ik weer een liter cola naar binnen want een medium cola moet je bijna met 2 handen vastpakken haha, en ook in deze bios waren er hotdogs en god weet wat voor vette hap te krijgen..

7 januari
Iets te laat opgestaan om onze autoverhuurder te betalen hhaha, dus we hebben ons gejaagd om te gaan pinnen:P en daarna zou ik even kijken op de laptop wat we konden gaan doen en Nans zei van ja het is beter als we niet gaan slapen en kwartier later lag ze al in coma.. Na 2 uurtjes had ik het wel weer gezien op de laptop en ben ik ook maar even “na gaan denken” met men ogen dicht;) dus de dag is tot nu toe vrij kansloos:P
Vanmiddag gaan we maar eens wasjes draaien want hebben de komende dagen genoeg te doen voor we naar Aruba gaan en er zijn nog aantal kleertjes die uitgewassen moeten worden voor die tijd:D Verder ga ik eens kijken wat we die 2 weekjes dat onze mamsies komen allemaal kunnen gaan doen! Nog 4 weken:D ben echt af aan het tellen!!!
’s Avonds zijn we naar cafe De Heeren gegaan voor alweer een lekker avondje salsa:D met de band Loading!
Nog even en ik kan fungeren als achtergrond danseres en zangeres:P echt leuk om elk liedje mee te kunnen zingen maar dat vinden hun ook wel want bij heel veel liedjes hoor je, speciaal voor Katja of speciaal voor Nancy, voor mij vooral de bachata liedjes en voor Nans de merengue:D echt leuk! We hebben tevens vrienden gemaakt met de security, stond ons eerst boos aan te gapen dat we op zijn plek stonden maar als we bleven dansen mochten we blijven staan, de geilerd:P Ohja, ben creatief geweest, ik heb van een topje met bandjes een strepless topje gemaakt, 1 bandje was kapot gegaan in de wasmachine en vond hem te leuk om weg te doen dus dan maar op die manier;)

8 januari
Nou, niet uit men bed te branden gewoon! Gister was Nans lui en nu ben ik het, niet goed, niet goed! Ofwel deze middag zal ook totaal niet boeiend worden:P
Nou verder op de middag:P, de douche deed wonderen! Was meteen een stuk wakkerder:)!
We zijn om half 6 Aziza op gaan halen en daarna boodschappen doen want ik zou mijn beroemde spaghetti maken voor hun:D en ja ook hun vonden het lekker! Mams je recept wordt niet alleen in de straat beroemd maar zelfs aan de andere kant van de wereld haha;)
We zijn zelfs sportief geweest, zijn een berg opgelopen om naar de zonsondergang te kijken maar waren net te laat, hebben evengoed leuke foto’s! Ik ben ergens vanaf gesprongen en natuurlijk sprong ik ergens in dus heb bij Aziza in de hangmat een zware operatie moeten ondergaan:P er zat een doorntje in men voet hahaha!
Verder hebben we een leuke avond gehad, hebben een band gevormd:P de nicht van Aziza op de gitaar, Aziza op het drumstel, ik had een djembea trommel en Nans deed zingen hahahah, het zag eruit gek!! Daarna hebben we nog een dvdtje gekeken en lagen om 3 uur in bed:P

9 januari
Lekker uitgeslapen tot half 1, ja zijn bij Aziza blijven slapen en ze hadden rolgordijn op de kamer dus kwam gewoon geen licht door, heerlijk! Daarna hebben we heerlijk ontbeten, geroosterd brood:P ohhh man wat was dat lekker zeg!!
Verder hebben we vandaag een cadeau gehaald voor die nicht van Aziza want ze is morgen jarig en dat wordt op het strand van Santa Marta gevierd, ben echt heel benieuwd:D!
We komen thuis en we wisten niet wat we zagen joh! De mannen hebben het huis gepoetst:P
Zooooo, had eigenlijk gefilmd moeten worden zeg, is echt een unieke ervaring dit!
We zijn al langzaam begonnen om onze koffer in te pakken voor ARUBA.. Maandag is het zover:D!!
Vanavond eten we een lekker soepje en we gaan maar weer eens naar een salsa avondje;)
Update over de avond: het was natuurlijk de band Loading maar dit keer in Asia de Cuba.. Hele leuke sfeervolle tent maar apart volk, een stuk ouder dan ons en allemaal gladjakkers:P we zijn natuurlijk wel tot het einde gebleven:D

10 januari
We hebben weer bij Aziza geslapen maar dit keer om het feit dat haar nicht jarig is en we natuurlijk voor uitgenodigd zijn:D.. Ze had het geweldige idee om het op het strand van Santa Marta te vieren maar natuurlijk hadden we geen idee waar het was dus hebben we ’s morgens geholpen en zijn we achter haar aangereden! Tot we een beetje steile helling kregen en wat onze prachtwagen natuurlijk niet aankon:P en ja hoor we stonden stil midden op de helling! Maar we hadden geluk dat er een auto met antillianen langs kwam rijden en ons natuurlijk hebben geholpen om hem weer aan de praat te krijgen, echt heel lief:D. We kregen wel ter informatie mee dat de auto toe was aan een opknapbeurt, dus daar gaan we onze beste verhuurder na Aruba eens voor bellen;) Maar wat een leuk idee was dat zeg, om je verjaardag op het strand te vieren:D Lekker in een strandstoel gezeten met een wijntje erbij en wat gezwommen, gezongen en goed feest gevierd en natuurlijk nieuwe mensen leren kennen! Het grote deel was al voor zonsondergang al weg, maar ik wou dit natuurlijk zien dus zijn tot het einde gebleven en het was de moeite waard, was echt een hele mooie zonsondergang joh:D
Verder gaan we ons nu (22u) verder gereed maken voor onze trip naar Aruba, om 6 uur gaat de wekker:( maar we gaan een paar leuke dagen tegemoet:D:D

Volgende week komt uiteraard de update over Aruba, maar voor nu,

Ayo & Grandi Sunchi

• 11 Januari 2010 - 06:35

Rachel:

hallo daar dames.

Wat weer een schitterend verhaal, echt weer van genoten met lezen.
    Hier is het al maandag en heb geen zin om te beginnen opstart problemen, maar ja komt zo wel weer.
    Wij wensen jullie heel veel plezier op aruba en maak er wat leuks van daar, geniet ervan.

Ik hoor het wel van jullie.

groetjes van rachel

• 11 Januari 2010 - 16:40

Mamsie:

hoi schat, sinds wanneer maakt het fototoestel kliekjes,{typefoutje}
    je begint wel alcoholist te worden daar, was je al HAHA.
    heel veel plezier op aruba en doe chommy en annie de groetjes van je mamsie.LOVE YOU

• 12 Januari 2010 - 15:38

Enrique:

Weer leuke dagen gehad zo te zien haha. vooral die maandag avond :P

Ben benieuwd naar de foto`s van Aruba.
    Veel plezier daarzo :)
    xx

• 13 Januari 2010 - 07:23

Karian En Math:

Hoi hoi,
    Een wat latere reactie dan anderds, maar toch direct maandag gelezen, zoals altijd weer geweldig. Heb intussen ook foto's van Aruba gezien en ook heel mooi, volgens gedacht van math heel anders dan Curaqua. Geniet, en we kijken uit naar je verslag van deze week.

Groetjes van ons, ook aan nancy xxx