Nog 50 dagen te gaan! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Katja Meering - WaarBenJij.nu Nog 50 dagen te gaan! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Katja Meering - WaarBenJij.nu

Nog 50 dagen te gaan!

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg Katja

03 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Bon dia Makamba's

Op aandringen van men Mams plaats ik het bericht van deze week iets eerder dan normaal:P

Dus Mams voor jou he;)

Komt onze week weer!!!

28 december
Geen salsa gehad gister ofja niet op de plek waar we eigenlijk naartoe zouden gaan, we zijn na een rit van god weet hoelang bij Wet & Wild aangekomen. Het stond richting Saliña zo gigantisch vast vanwege een vuurwerk show en wij moesten daar doorheen om Aziza op te halen.. Maar bij W&W was het natuurlijk weer gezellig:D:D Lekker gedanst bij Mambo, heerlijk met je voetjes in het zand;);)
Vanmorgen lekker uitgeslapen en met Aziza, Nans en Enrique naar Moon gegaan om daar verder te slapen alleen het lukte me niet:P dus ben ik maar gaan lezen!!
We hebben deze week geen gezamenlijke kookavonden dus hebben we zelf wat in elkaar geflanst:P
Daarna langzaamaan vertrokken naar Hilton Hotel voor de salsa natuurlijk alleen was deze verdomme om half 10 al afgelopen:(:( tegenvaller dus!! Hebben evengoed weer de grappenmakers uitgehangen dus weer een leuke avond gehad:D!

29 december
Nou echt slapen doe je de laatste week niet meer hier! Ze zijn hier al keiveel vuurwerk af aan het steken:P Er staan hier soort containers waar je heel goedkoop vuurwerk kan halen, natuurlijk hebben de jongens hier in huis ook al wat ingeslagen dus die vinden het wel leuk als iedereen slaapt zo’n dikke bom in de tuin af te laten gaan, pffff:P
Nans en Enrique zijn met de buggy’s toeren en ik heb lekker in bed gelegen tot half 11..
Daarna zijn Enrique en ik naar de stad gegaan om voor Nans haar birthday present te halen:), ben jaloers, want het is een sjoen cadeau!!
Verder bestond onze middag uit stroom halen, de 1e poging was ik vergeten want schoot me thuis te binnen, 2e poging was ook mislukt want ik moest het Pagatinu nummer meenemen en die was ik dus vergeten:P dus weer naar huis om die te halen en de 3e keer ging alles goed, we kunnen nu week 2 weken vooruit denk ik;) Dus het was al half 6 voor we thuis waren en hadden om 7 uur gereserveerd voor Cabana, uiteten want het is Enrique zijn laatste avond:(:(!!
Ik kan nu al vertellen dat het weer heerlijk smullen zal zijn want die tent is gewoon goed:P
Na het eten zijn we naar Jan Smit gegaan, ik heb die vent nu voor de 3e keer gezien en geniet stiekem toch elke keer weer:D..

30 december
Vroeg opgestaan om nog wat te ondernemen op Enriki zen laatste dag, we zijn naar de Aloëvera plantage geweest! De rondleiding was best boeiend en Mams bereid je maar voor want we gaan de hele toko leegkopen als jij der bent:P gruwelijke spullen daar:P..
Daarna zijn we langzaamaan naar Hato Airport vertrokken om nog wat te drinken met Enrique en om hem uit te zwaaien, ja we komen nog 2x op Hato voor we zelf naar huis gaan:(! Toen Enrique in aan het checken was had ik wel zoiets van ja, naar huis lijkt me ook wel fijn, maar die gedachte duurde gek genoeg maar 1 minuut en toen was ik weer omgeslagen van dadelijk sta ik ook op het vliegveld en ik weet dat dat een gruwelijke kutdag zal zijn! Op de terugweg hebben we maar weer naar de autoverhuurder gebeld want we hebben dus ALWEER panne met de auto, dit keer is het de knalpijp of uitlaat ofzo:P nu lijkt het of we echt in een tractor rijden, teringherrie gek!! Het geluid is beetje te vergelijken als de buggy waar Math en ik in maart in hebben gereden pfffff;).. Dus nu zitten we thuis te wachten tot onze beste man hem dus weer heeft gefixt en speciaal omdat we boodschappen moeten halen voor Nans der verjaardag zou die regelen dat ie vandaag nog klaar is! Lief toch:D??
We zitten nog niet fatsoenlijk op de bank en krijg al een smsje van Enrique, een meisje die buiten toen we wat aan het drinken waren met hem vroeg hoe laat ze in Amsterdam zouden landen, later achter de douane raakte ze aan de praat en werd hem gevraagd of hij iets mee wou smokkelen:P hij is natuurlijk zo slim geweest om nee te zeggen haha!! Nu komt het mooiste, dat meisje kon me dus van school van vroeger en meldde even dat ze me niet mag!! Noujaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg! En ik ben toch zo’n lief ding;);)
De avond:P, Bas begon te zeuren dat hij naar een vuurwerk show wou dus wij de auto in, drukte op de weg gek dus we waren uiteraard te laat!! Dan maar door naar café de Heeren want daar kwam er ook 1, en ook daar was het mega druk maar was wel gezellig:D
We waren rond 1 uur thuis en dat terwijl we dus eigenlijk thuis wouden blijven:P

31 december 2009
Vanmorgen om half 7 wakker gebeld door Frans met de mededeling dat we (Nans en ik) naar Aruba gaan:P alleen ik werd gewoon niet wakker dus was maar kort gesprek:P
De plannen voor vandaag zijn boodschappen inslaan voor de verjaardag van Nans en daarna weer flink slapen want het is onze bedoeling om het vannacht door te trekken tot morgenvroeg want we willen Nieuwjaarsduik gaan doen bij Zanzibar;)
Nou ik heb een nieuwe hype:P stoplichtflirten haha, en ook nog eens met een bekende van Curaçao:P een dj van Dolfijn FM: Tony Castro.. Was echt heel grappig, kusjes en complimenten krijgen voor het stoplicht;) maar ik begon natuurlijk te schreeuwen dat ik hem kon en dat ik hem op Campo zag en het mooiste is dat ie gewoon heel vrolijk terug deed hahahaha!! Maar wat een teringherrie hier vandaag zeg, overal rotjes en vooral duizendklappers zijn hier populair dus slapen zal er niet echt in zitten:(! En nu ik het over slapen heb, ik slaap de laatste tijd zooo ontiegelijk slecht hier, geen idee hoe het komt maar het is echt bagger, van elk klein geluid lig ik wakker pfff:(
Nouja, kapot moe naar Gerard Joling vertrokken, we gingen eerst feestje vieren bij Wet & Wild want daar kon je voor een aantal guldens gratis zuipen, bij binnenkomst kregen we een beker met glow in the dark rommel erin dus iedereen gaf licht haha:P na de vuurwerk show zijn we met onze verlichte beker naar Geer gegaan met weer een missie;) zorgen dat hij een liedje zingt voor Nans omdat ze jarig is!!!! En je raad het nooit… Het is me gelukt en ze kreeg ook nog een t-shirt van hem:D ben weer trots op mezelf:P! Ohja en natuurlijk ben ik weer met iets thuis gekomen, heb een glitter petje gevonden:P finders keepers he;)
Daarna hebben we nog een paar drankjes gedaan bij Wet & Wild en zijn langzaam naar huis gestrompeld want we waren kapot:(.. Het is slecht en vroeg maar 3 uur lagen we in coma haha!

1 januari 2010
We wouden het jaar goed beginnen om met 30 graden een lekkere Nieuwjaarsduik te doen, maar natuurlijk waren we te lui om op te staan dus ging die alsnog niet door voor ons:(..
Hebben wat gegeten en zijn daarna weer op bed gaan liggen of in ieder geval ik want was gebroken gek!! Daarna hebben we wat afgewassen omdat we dat spul nodig hadden voor de bbq, tijd ging wel langzaam vanmiddag:(! We hebben een hele gezellige avond gehad, gelukkig vond Nans ons (Enrique en ik) cadeau mooi, we hebben der een tweepersoons hangmat gegeven:D
We hebben een film gekeken tot Symon en Sherman er waren, simpele film “Een doos vol met lullo’s”, nee het is geen pornofilm ofzo maar gewoon droge Nederlandse humor:P
Sherman en Symon kwamen wat later want hun moesten nog werken dus lag evengoed pas om 2 uur in men bed, helemaal gebroken, had natuurlijk weer de nodige wijn naar binnen uiteraard:D!!

2 januari
Geslapen tot half 12, heerlijk! Maarja heb vannacht weer lang wakker gelegen want we horen nu al een paar nachten geritsel in de tuin, toen ik het laatst ook hoorde liep er een hond in de tuin te snuffelen dus ik neem aan dat het er elke nacht meer worden:P
Vanmiddag heerlijk thuis gezeten, heb men 4e boek uitgelezen en ben al aan mijn 5e begonnen, niet normaal hoeveel ik hier lees:P
Rond een uurtje of 4 zijn we Aziza op gaan halen en zijn daar best lang blijven hangen, der nicht heeft nog liedjes op de gitaar gespeeld dus was wel grappig:)! Daarna hebben we wat gegeten en zijn we ons klaar gaan maken voor Bermuda, uiteraard in de salsa area gestaan en heerlijk gedanst en naar mensjes gekeken, hebben echt wel lol gehad:D
Aangezien we de mensen van de salsaband kennen hebben ze een merengue gezongen voor Nans en een bachata voor mij:D dus dat was weer helemaal sjoen;)

3 januari
Toch maar een beetje op tijd opgestaan maar heb ik nu spijt van, ben echt moe! Niet normaal hoe lui je wordt op dit eiland:D maar geniet er nog elke dag van!
We blijven vandaag lekker thuis niks doen, maar dat ben ik aan het liegen, we moeten nog afwassen:( en zorgen dat we vanavond wat te eten hebben dus ontkomen aan de boodschappen doen we dus weer niet pff:(!
We moesten van Sherman nog even bij Livingstone langskomen, maar het is nog de vraag of we dat gaan doen want echt wakker ben ik niet:P dus dadelijk maar eens lekker onder de douche staan, kijken of dat helpt:P:P

Ja zoals de titel het al zegt, nog 50 dagen maar:( tijd gaat af en toe gewoon TE snel!

Verder is alles hier nog hopi nice en hebben we weer wat om naar uit te kijken! Als alles meezit gaan we van 11 t/m 14 januari naar Aruba:D maar daar krijgen jullie komende week meer over te horen:D:D

Ayo & Grandi Sunchi

• 03 Januari 2010 - 17:31

Daphne:

Yaay voor je mams dat je 'm dankzij haar eerder hebt geplaatst.. Heb ik weer wat te doen op zondagavond;)

En leukleuk, Aruba!:O

Gelukkig nieuwjaar, nog maar een keer;)

Xxx

• 03 Januari 2010 - 17:36

Mamsie:

hoera ik ben de eerst die mag reageren.
    leuk van Gerard Joling, vond Nancy het ook leuk, had jij ook je jolingshirt aan.
    jammer van die nieuwjaarsduik was je wel wakker van geworden.
    zuipen doe je ook genoeg lees ik

• 03 Januari 2010 - 17:37

Mamsie:

fijn , nog niet de eerste, foei daphne

• 03 Januari 2010 - 17:39

Rachel:

hallo katja

het is alweer een super leuk verhaal om te lezen geniet er weer van.
    jullie hebben weer een leuke volle week achter de rug jammer dat het nog maar zo kort is en dan kome je alweer naar huis, echt jammer voor jullie.
    hopelijk geniet je er evengoed nog van.
    binnenkort komen de ouders gezellig naar daar en dan heb je weer iets om naar uit te kijken.

wij wensen jullie evengoed allebei een gelukkig nieuwjaar en alle goeds wat wenselijk is.

groetjes van smurf en ik
    doei

• 03 Januari 2010 - 17:40

Math, Karian:

Waarom heeft mama jou dat gevraagd om het eerder te plaatsen :). Math zei al dan hebben ze ongelofelijk veel lawaai als dat zo klinkt gelijk in maart.
    Als ik dat allemaal lees van die temperatuur en lekker lui, wordt ik toch wel beetje jaloers. Hier koud, wit en vies maar ja ookhier gezellige tijd gehad met kerst en oud en nieuw. Meid doe de groeten aan nancy van ons en tot het volgende verhaal.
    ps, heeeel slim van enrique om niks mee te nemen, en wie jou niet moet is niet goed wijs, en dat meen ik.
    Groetjes van ons hier xxx

• 03 Januari 2010 - 17:52

Enrique:

Tijd gaat snel, ik ben alweer een paar daagjes in nl, tis hier te koud. 3 dagen geleden was het nog 30 graden, en gister stond ik alweer de autoruit schoon te krabben :(

Fijne daagjes verder.

Groetjes xx

• 05 Januari 2010 - 08:57

Karian En Math:

Wat geweldig leuk dat jullie de kans krijgen om naar Aruba te gaan. Enjoy en maak genoeg foto's en er volgt ongetwijfeld weer een leuk verhaal. Jij gaat een geweldig boek krijgen als jullie (mss helaas) weer thuis zijn.
    Maar eerst nog verhalen en foto's bijelkaar doen tijdens jullie verblijf.
    Groetjesxxxx

• 08 Januari 2010 - 16:55

Mandy:

Hee Katja!
    Ik lees je verhalen iedere week zowat en je mamsie zei al op 't werk dat 't tijd werd dat ik hier ook maar eens ging reageren;)
    Wat je daar allemaal meemaakt te gek zeg;)!
    Wel jammer van die nieuwjaarsduik hihi maar begrijp 't volkomen waarschijnlijk had ik ook nog in mn bed liggen stinken!
    Arubaaaa nice nice menn! Ik ga daar heeeel miss naartoe op buitenlandstage in 2012 dus wil er alles over horen straks!
    Haha dat verhaal van Enrique op het vliegveld, ben wel benieuwd wie dat meisje nu is;)
    Nou ik spreek je vast snel weer en nog veel plezier daar he!!
    Kusje xx