Chillen op de Antillen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Katja Meering - WaarBenJij.nu Chillen op de Antillen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Katja Meering - WaarBenJij.nu

Chillen op de Antillen!

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg Katja

23 November 2009 | Nederland, Amsterdam

Bon Nochi Makamba's

Zoals de titel het al zegt!
We doen hier echt geen flikker:p
Ik zal ons weekje even toelichten..

16 november
Alweer lekker uitgeslapen tot half 11:D, heerlijk! Nancy had een goede bui en is eitjes voor ons gaan bakken! Rene, Erwin en ik zijn even in het Zuikertuintje geweest om te kijken of er al voorverkoop is voor Najib Amhali want meneer is hier over een dikke week en nog steeds geen kaartjes te krijgen:(, echt schang!
Verder hebben we het vandaag alweer rustig aangedaan, Rene en Erwin zijn naar het strand gegaan, wij hebben onze bedjes verschoont en wasjes gedraaid oh ja en afgewassen…
Ik ben voor vanavond uitgenodigd om te komen dansen bij Brakkeput Mei Mei, dus dat ga ik maar eens doen hé;), kan ik nog wat leren van de pro’s:P

17 november
En wéér geslapen tot 11 uur:D, vervelend toch?? Gister was een gezellige avond, ik was nuchter dit keer dus heb die 2 mannen nu eens opnieuw gevraagd wat ze precies doen.. Nou zulke pro’s zijn het blijkbaar helemaal niet want ene heeft gewoon een jaar of 5 les gevolgd en de ander helpt heel af en toe eens met lesgeven:P.. Maar kan evengoed genoeg van ze leren want ze hebben in ieder geval meer ervaring dan moi;)…
Het is tegenwoordig omdat er op dinsdag filmavond is op Mambo dat we zelf kijken wat we doen eten ’s avonds, dus we zijn maar weer eens naar de Vreugdenhill gereden om wat lekkers uit te zoeken want 3x in de week (maandag, woensdag en donderdag) groenten is meer als zat:P We hebben gekozen voor een lekker broodje hamburger:D:D
We wouden 2 jongens vanavond meenemen naar Campo maar aangezien Bas volgende week woensdag vrij is zei die: “vanavond film op Mambo en volgende week naar de HOEREEEEN” dus zogezegd zo gedaan, vanavond wordt het lekker chillen op het strand!

18 november
Nou wat een baggerfilm werd er gister gedraaid zeg!! The Others, nou echt was zo geweldig dat we volgende week zeker naar Campo gaan:P. Voor de mensen die niet weten wat Campo is… Nou Campo is een soort van Centerparcs vol met meisjes die zich liggend staand proberen te houden;), nou als dit geen nette uitleg is weet ik het ook niet meer!!
Veel spectaculairs heb ik over vandaag niet te vertellen, alleen dat ik Nans geverfd heb want ze had een uitgroei van Tokyo en weer terug:D.. Ohja en we hadden als 1e kaartjes voor Najib Amhali, dus Najibbie here we come:D:D!! Heb er echt gruwelijk veel zin in:P..

19 november
Vandaag hebben we niet veel kunnen doen, want we hadden geen auto! Rene had de auto nodig voor haar stage en was veel later terug dan gepland.. Dus ik heb weer eens contact gehad met Paulus, Mamsie en Enrique:D:D.. Geweldige uitvinding, Skype!
We hebben moeten koken vanavond en hebben gekozen voor nasi met zoetzure saus en koelejoek of hoe je het ook mag typen (recept van mama Nans).. Het was heerlijk!
Omdat ik het zat was om thuis te zitten stelde ik aan Nans voor om wat te gaan drinken bij Livingstone, het was echt helemaal niet druk dus hebben we gewacht tot barman Sherman klaar was met werken en zijn we met hem naar Café de Heeren geweest, zouden het niet laat maken en we waren 2 uur thuis:P en maar 20 naf lichter;) dat is nog eens stappen he haha!!

20 november
Om half 8 opgestaan om Erwin en Kevin weg te brengen, Kevin naar het werk en Erwin naar zijn duikles op Zanzibar! Verder hebben we de keuken helemaal gepoetst en het fornuis ook maar even meegenomen, smerig ding! We hebben op dit moment geen internet dus ben alles in Word voor jullie aan het typen..
Vanavond is onze standaard salsa avond bij Livingstone, alleen is er vanavond een andere band.. Magic Treasure speelt ipv Loading..

21 november
We zijn dus niet naar Livingstone geweest gisteravond maar naar Bermuda, hebben toch gekozen voor Loading:P.. Het was wel een hele andere sfeer dan bij Livingstone dus zijn eigenlijk helemaal niet zo lang gebleven, maar goed ook want vanmorgen zijn we vroeg opgestaan om Sinterklaas te verwelkomen in Punda! Helaas hebben we de intocht gemist maar in Otrabanda was er big party, het was alleen zo druk dat ik weinig heb gezien..
We zijn daarna door gelopen naar het Rif Fort om wat kliekjes te maken van ons:P
Bij een gezellig terrasje van Douwe Egberts zagen Nans en ik dat ze personeel zochten en hebben meteen een blaadje ingevuld en je raad het nooit:D ze hebben ons teruggebeld om te vragen of we maandag op gesprek wouden komen:D:D Ik om 16u en Nans om 16.30u haha!
Dus ben benieuwd wie ze willen:P..
Het was de bedoeling om ’s avonds uit te gaan maar opeens besloten de mannen dat het mannenavond was:(, nou prima, wij hebben verplicht naar Studio Sport moeten kijken:P
Tussendoor nog even door de KFC Drive gegaan;) dus was een chill en relax avondje en dat voor een zaterdag:P..

22 november
Lekker geslapen tot 10u.. Daarna hebben we stroom gehaald (dit werkt bij ons op een soort prepaid systeem Pagatinu genaamd).
Na wat op de bank gehangen te hebben zijn we naar Mambo gegaan nu het nog kan:P want ik heb gehoord dat Mambo half januari weg is ofja hun huurcontract loopt af en het hele stuk grond is dus gekocht door iemand die er appartementen wilt gaan bouwen..
Daarna lekker eten gehaald voor vanavond, we hebben gigantisch veel zin in macaroni dus macaroni it is:D alleen word ik zwaar chagrijnig van boodschappen doen hier:(!!
Echt voor een aantal dingen waar we bij de Jumbo misschien 15 euro voor kwijt zijn is het hier dik het dubbele!!
Maar ja, morgen gesprek hopelijk wordt het wat want er mag best eens wat geld binnenstromen:P

Verder gaat het hier prima, nog altijd lekker weer hier!
Het is al 2 dagen wat harder aan het waaien dan normaal, heerlijk:D

En mam, waarom moet ik van Paul horen dat je je ziek hebt gemeld:P??????
Watskeburt?

Sunchi’s!

• 23 November 2009 - 06:23

Rachel:

hallo katja en nancie

het is alweer een leuk verhaal en inderdaad jullie hebben echt veel gedaan, ??????
    maar ja laten we hopen dat je gesprek goed verloopt, dan komt er ook wat binnen aan cash.
    maar oke ook weer leuke fotos nou ik hoop dat je volgende keer ook weer een leuk verhaal hebt.
    nou de groetjes vanuit hier en veel succes met je gesprek laat me even wat weten via msn.

doei en de groetjes van smurf en ik

• 23 November 2009 - 12:42

Helen:

Heel veel succes vandaag met de sollicitaties! Toi Toi!
    Groetjes!

• 23 November 2009 - 17:30

Mamsie:

zeg tegen sherman dat ie moet lachen
    leuke foto's schat
    de pieten hoeven zich daar niet te sminken haha
    toi toi toi met je gesprek straks ik hoor het wel

LOVE YOU !!!!!!!!

• 23 November 2009 - 18:29

Karian En Matje :):

Hey meid,

Geweldig foto's en verhaal weer.
    Super veel succes met je gesprek, heb kaarsje branden vandaag, dus hopelijk brengt het geluk.
    We horen het wel.

xx

• 26 November 2009 - 00:09

Enrique:

Heey

Weer een weekje om, weer mooie foto`s gemaakt.

En bedankt voor mn cadeau haha, na 12 dagen vertraging issie er hoor!
    nog 21 daagjes :D