Amstel Bright in de hand & je voetjes in het zand! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Katja Meering - WaarBenJij.nu Amstel Bright in de hand & je voetjes in het zand! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Katja Meering - WaarBenJij.nu

Amstel Bright in de hand & je voetjes in het zand!

Door: Katja

Blijf op de hoogte en volg Katja

20 December 2009 | Nederland, Amsterdam

Joehoe Dushi's

Alweer een weekje voorbij:(
Uiteraard hebben we weer genoeg meegemaakt, hier mijn versie van de story:D

Enjoy!!

14 december
Heb ik het op de zondag een keer niet over Wet & Wild omdat we als ik het opgeschreven heb toch nooit gaan, zijn we dit keer WEL gegaan:P.. Het had al de hele dag geregend maar dat hield ons niet tegen;) het was echt GEWELDIG, lekker in de modder met een Amstel Bright in de hand en swingen maar:D:D.. We hebben 2 stortbuien gehad maar dat hield ons natuurlijk niet tegen;) we weten in ieder geval waar we volgende week dus weer zijn!!
We waren natuurlijk ook op fotojacht en Nans vroeg lief aan iemand of ze een foto van ons wou maken zegt die vrouw zegt keihard nee hahahahahhaha en dat gezicht van Nans, te sjiek:P
Verder hebben we vandaag beetje aan lopen kutten met de laptop en heb nog wat bijgeslapen, was echt moe.. Vanavond gaan we als het goed is naar Livingstone om te vieren dat onze Symon zijn rijbewijs heeft gehaald:D:D Maar eerst eens afwachten wat er gekookt wordt vanavond, krijg al honger:P
Even een update over het eten:P: heb best lekker gegeten moet ik zeggen, aardappelpuree, rode kool en varkenshaas met pepersaus;) vrij luxe toch:D

15 december
Nou, lig je lekker te slapen, wordt je wakker om 5 uur ’s nachts omdat je denkt dat er ingebroken wordt, er werd aan onze buitendeur gerommeld en ik dacht van joh whatever en opeens zie ik boven me een hand die door het raam werd gestoken:P daar schrok ik dus wel van en stond met men dekbed aan andere kant van de kamer, echt lomp want het waren gewoon Bas en Klaas die straalbezopen waren omdat iedereen vandaag vrij is want het is dag van het Koninkrijk ofzoiets:P…
Na toch een lange tijd wakker gelegen te hebben heb ik toch nog geslapen tot 12 uur en zijn we daarna vertrokken naar de playa, weer even lekker bakken bij Zanzibar! Maar er natuurlijk niet bij stilgestaan dat IEDEREEN ook de lokale bevolking vrij was dus het was echt mega druk, ze zijn wel zo lief geweest om voor ons een loungebedje vrij te laten:D! Was echt mega relax vandaag, stond een dj te draaien en er hing echt een heerlijke sfeer! Voor we gingen hebben we nog een lekker Amstel Brightje naar binnen gegooid om daarna naar de Mac te rijden omdat we vanavond speciaal voor Nans naar de film “Er komt een vrouw bij de dokter” gaan.. Een kleine compensatie voor alle salsa avonden:P want madame heeft het nog zwaar te voorduren dit weekend;)
Nog 1 nachtje slapen en dan kunnen we eindelijk onze Enrique op gaan halen:D:D!!!

16 december
Yeah, het is zover!!! Vandaag gaan we eindelijk Enrique halen:D
We hebben best lang wakker gelegen vanwege de grap van vorige nacht:P en hebben uiteindelijk toch geslapen tot 11 uur:P.. Lekker lui leven..
Daarna hebben we beetje boodschapjes gedaan in een supermarkt die we nog niet ontdekt hadden maar toch wel goedkoper is dan de rest;) Daarna hebben we nog een keer gedweild en geveegd zodat Enrique op een schone kamer terecht kwam! Ik heb ook even voor een schoon bedje gezorgd, lief toch;).. We denken zooo nu kunnen we meneer gaan halen, hadden we nog meer als een uur dat we moeten wachten, tijd ging echt langzaam:(!!
Ja, eindelijk konden we aanrijden en we zagen zen plane rijden op de landingsbaan en hebben daarna echt nog lang op hem kunnen wachten maar eindelijk kwam die de deur uitlopen, duurde echt een eeuwigheid!! We hebben nog een Amstel Bright gedronken voor we naar de auto gingen en daarna zijn we gaan douchen om lekker te gaan eten bij Cabana!!
Komt er opeens een knul aanlopen en ik dacht hey die is niet verkeerd;) bleek het een salsa leraar uit Eindhoven te zijn hahahaha, echt voor schut!! Ik wist het niet zeker tot hij hoi zei dus dat was genoeg;)

17 december
We hebben Enrique gister zo lang mogelijk wakker proberen te houden omdat hij vandaag anders om 6 uur klaar wakker zou zijn.. Ja uhuh, gruwelijke luiwammes lag er om half 11 nog steeds in!! Niet normaal:P!!
Ja, daarna zijn we maar eens chips voor meneer in gaan slaan, want aangezien hij nog iets moeilijker is met eten dan ik zal die daar op moeten leven haha;)
We hebben besloten om morgen naar de playa te gaan en vanmiddag even lekker naar de stad.. Bij Riffort ligt een winkel met alleen maar spullen die in de zon verkleuren maar voor we die winkel tegenkwamen liepen we tegen een soort van fontein aan dus zijn we gewoon met zen 3e in gaan staan, want hadden het warm.. Echt genieten:P
Hebben we even opgedroogd bij een cruise bootje en oja mams heb een cadeautje voor je gekocht, maar die krijg je als je hier bent:D of zal ik hem aan Enrique meegeven?????
Nancy is ervan overtuigd dat ik haar andijviestamppot lust dus geef ik haar de kans om die vanavond eens te maken, dus ben benieuwd;)
Verder staat er niet zoveel op de planning vanavond, lekker chillen, paar pilsjes achterover gooien en slapen haha!!
Nou we gingen toch wat later slapen dan verwacht, want de huisbaas had het erover dat er in Punda een joekel van een kerstboom zou staan dus Enrique en ik hadden zoiets om 0.00 uur nouja we hebben vakantie dus zullen we gewoon eens gaan kijken haha:P.. En ja we hebben de boom gevonden, er zaten alleen geen lampjes in:S dus nog geen leuke foto kunnen maken als kerstkaart:(!!

18 december
Vroeg opgestaan om Nans der euro’s om te gaan wisselen bij Hato, alleen we deden alles op ons dooie gemak dat het daarna geen nut meer had omdat Renee ons bij Zanzibar af zou zetten.. We zijn wel nog snel gaan pinnen en hebben een kaartje gehaald voor onze beste maten Nick & Simon voor aankomende donderdag! Ja de plannen veranderen hier gruwelijk snel want we gingen eerst kijken of we bij Livingstone mochten zwemmen, waren wel weer eens toe aan een zwembad ipv de playa met het smerige zeezout:P.. En omdat we zovaak present zijn daar mochten we gewoon lekker gaan liggen:D:D.. Heerlijk!
Daarna lekker nog een uurtje in bed gelegen om weer klaarwakker naar de salsa te gaan:D
En het was weer gezellig! De hele band die kent ons ondertussen dus elk liedje werd voor ons gespeeld dus heel Livingstone kent ons nu:P Daarna zijn we met 1 van de zangers meegereden naar het Zuikertuintje omdat ze daar ook nog op moesten treden:P ja echt die hard fans en Nans die kwam me telkens halen en ze was niet eens zat;) het komt nog dat ze ook op les gaat hahaha! Bij café de Heeren hebben we nog een half uurtje gedanst, we waren bekaf en we hebben allebei een kerstmuts mee naar huis genomen maar heb werkelijk geen idee hoe ik eraan ben gekomen:P

19 december
Wat een pechdag zeg! Nou het begon als eerste bij Hato, Nans moest der euro’s wisselen en er was topdrukte dus ze heeft echt een uur ofzo bij het wisselkantoor gestaan.. Enrique en ik hadden sjans toen we aan het wachten waren van een jochie van 4 ofzo, hij bleef de hele tijd bij ons staan haha:P.. Nou pech nummer 2, we zouden rond 17u naar Zanzibar gaan voor de happy hour maar natuurlijk stonden we in de file dus waren uiteraard weer te laat dus om 17u moesten we nog met zen 3e douchen:(.. De auto reed al een paar dagen anders, stuur trok naar rechts en ja ik weet niet, het klopte niet! En ja hoor, pech nummer 3, voor Morena Resort knalde de hele band kapot, ofwel een klapband maar het zag er niet uit, alsof die gewoon echt ontploft was:P! Maar we besloten om eerst naar Zanzi te lopen voor de salsa en daarna de verhuurder pas te bellen.. Pech nummer 4, meneer heeft hoge bloeddruk dus kon niet komen omdat hij dus onder de medicatie zat dus het zou de volgende ochtend pas gebeuren:( we konden er wel om lachen, zijn teruggelopen naar Zanzibar voor een paar pilsjes en hebben daarna maar een taxi geregeld! Evengoed een leuke avond gehad:P:P

20 december
Heerlijk op tijd ons nest uit gebeld door de autoverhuurder omdat meneer om 8 uur ‘s morgens de band al had gemaakt en 1 van ons op kwam halen.. Nou daarna voor de verandering een keer wakker gebleven en ben met Enrique naar het strand gegaan:)! Denk je een fatsoenlijk plaatje in de schaduw gevonden te hebben, draait de zon natuurlijk en lig je er alsnog in:P en men broekje zat scheef dus ben op men kont verbrand;) gelukkig merk ik er niks van haha:P.. We zijn ons nu klaar aan het maken voor party party vanavond, we krijgen gastenlijst, heerlijk die connecties hé;) dus morgen een update hoe die fiësta was:D:D:D Maar dat lezen jullie volgende week pas;):P

Nu eens lekker op zen Hollands:P

Doei & Dikke Kus!!!

• 21 December 2009 - 06:38

Rachel En Martin:

hallo daar meiden en enrique

katja je hebt weer een leuk verhaal geschreven en ontzettend leuke fotos
    ik geniet er zo van elke maandagmorgen leef dan helemaal met je mee, en kan me precies voorstellen hoe het er daar aan toe gaat.
    leuk die foto van nick en simon gaan jullie er naar toe echt gaaf.
    verder is het hier heel koud en helemaal wit het heeft hier behoorlijk gesneeuwt gisteren.
    wij wensen jullie heel veel plezier daar met zijn 3en en tot het volgende verhaal, verheug me erop.

groetjes vanuit een wit weert

rachel en smurf

• 21 December 2009 - 15:55

Karian En Math:

Hey alle 3

Wat een leven hebben jullie toch ongelofelijk zalig. Geniet van de zon en warmte hier vreselijk koud en wit, hopelijk toch ook nog beetje wit met kerst maar dat is afwachten. Ben benieuwd hoe jullie daar kerst gaan meemaken. Zal wel zalig zijn denk ik zo.
    Groetjes voor jullie alle 3 en have fun.
    Dikke kus vanuit bocholt
    xxxxx

• 21 December 2009 - 16:28

Daphne:

Halloo!
    Weer een verslagje.. Het kan niet op met jou;) Leuk dat Enrique er eindelijk is:D Hij ziet er wel erg wit uit op de foto's naast de veel te bruine Katja:P
    Hier echt sneeuwsneeuwsneeuw, niet normaal, krijgen gewoon echt een witte kerst volgens mij:D

Xxx

• 21 December 2009 - 16:50

Mamsie:

hoi schat, wat maak je toch veel mee ondanks dat luieren, je moet wel niet te bruin worden want dat haal ik niet meer in.
    en wie heeft gereden na die amsteltjes?
    jullie toch niet zelf zeker, he

• 22 December 2009 - 06:27

Smurf:

hallo badmuts wat een leuk verslag en fotos zeker van die slappe band nog veel plezier daar en we lezen het wel weer groetjes smuf

• 26 December 2009 - 07:59

Liesbeth:

Goedemorgen Katja (bij ons is het nu 9.00 uur) Heb net gewandeld met Boy en ik wil je namens iedereen hier nog een fijne kerst wensen. Heb je wel een beetje een kerstgevoel. Zelf had ik het toen niet zo in Bonaire ondanks dat we een kerstboom hadden. Kerst met 30 graden en zomerkleding is toch anders. Geniet van deze periode want hij is snel voorbij.Tot schrijfs
    Liesbeth